سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب سیمان سبزوار

تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب شرکت سیمان سبزوار به همت نیروهای متخصص داخلی


     با همت و تلاش نیروهای متخصص شرکت سیمان سبزوار تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب سیمان که تا چند سال قبل توسط کارشناسان خارجی انجام می‌پذیرفت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش  روابط عمومی شرکت سیمان سبزوار،  با توجه به نشتی روغن بسیار زیاد یکی از غلطکهای آسیاب سیمان فایفر مدل Mps 4250 bc به ظرفیت ۱۱۰ تن بر ساعت ، تصمیم به تعویض سیستم سیلینگ غلطک گرفته شد .با توجه به وزن ۳۶ تنی غلطک و ارتفاع غلطک از سطح زمین ، وجود جرثقیل حداقل ۸۰ تنی جهت انجام این کار در محل ضرورت داشت و با توجه به اینکه آماده سازی آسیاب و نصب ابزارهای مورد نیاز دمونتاژ غلطک از آسیاب دو روز قبل آماده شده بود بلا فاصله بعد از حضور جرثقیل، غلطک آسیاب به روی زمین انتقال یافت و عملیات دمونتاژ غلطک آغاز گردید.




تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب سیمان سبزوار
تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب سیمان سبزوار

 این عملیات حدود دو روز به طول خواهد انجامید و پس تعویض مجدد غلطک به داخل آسیاب انتقال خواهد یافت و پس از عملیات مونتاژ، آسیاب مجدد آماده بهره برداری خواهد بود .

قابل ذکر است که این کار تا چند سال قبل توسط کارشناسان خارجی انجام می‌پذیرفت ، با توجه به تجربه کارشناسان سیمان سبزوار در حاضر اکثر تعمیرات این آسیابها در ایران توسط ایشان انجام میگردد ، و عدم نیاز کشور به حضور کارشناسان خارجی و خروج ارز یکی از دستاوردهای شرکت سیمان سبزوار برای کشور عزیزمان ایران به شمار می رود.



گزارش تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب سیمان توسط سیمان سبزوار در صدا و سیما

تصاویری از تعویض سیستم سیلینگ غلطک آسیاب سیمان سبزوار

اسکرول به بالا