سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

تصویر مدیر امور مالی سیمان سبزوار

مدیر مالی شرکت سیمان لار سبزوار عنوان کرد

پیرو ابلاغیه سازمان محترم بورس اوراق بهادار تهران و در راستای تبیین شفافیت اطلاعاتی که همواره به عنوان یکی از سیاستهای هیات مدیره شرکت سیمان لار سبزوار در دستور کار بوده است، به زودی نسبت به افشا و انتشار درآمد سود هر سهم پیش بینی شده اقدام خواهد شد.
در برآورد سود پیش بینی شده برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ شرکت سیمان لار سبزوار عملکرد واقعی چهار ماهه(مهر، آبان، آذر و دی ماه) و همچنین عملکرد برآوردی ۸ ماهه منتهی به سال مالی مذکور شرکت، بر اساس قیمتهای واقعی فروش بهمن ماه لحاظ شده است در این ارتباط شایان ذکر است (با توجه به شرایط کارخانجات سیمان، قطعی گاز و برق مصرفی) این پیش بینی بدون هرگونه تعدیل افزایشی نرخ فروش سیمان(بدلیل کمبود سیمان) می باشد. مضافا با توجه به نهایی نشدن قرارداد فروش کلینکر شرکت (با برآورد حدودا سالانه ۲۰۰ هزار تن کلینکر) در آمد آن در پیش بینی درآمد هر سهم لحاظ نشده است.
ضمن آنکه در چارچوب سیاستهای کلان (اصلاح ساختار مالی) هلدینگ سیمان لار سبزوار، پیش بینی واگذاری سهام یکی از شرکتهای وابسته به شرکت فرعی سنجش سهام سیمان سبزوار در آینده نزدیک متصور می باشد.
امید است که در رعایت الزامات و ابلاغیه های سازمان بورس اوراق بهادار تهران با اطلاع رسانی و شفافیت لازم در تصمیمات سرمایه گذاران و سهامداران محترم تاثیر گذار بوده باشد. قابل ذکر است که هلدینگ صنعتی سیمان لار سبزوار برنامه های توسعه و مدیریتی خود را در چندین محور در دستور کار دارد.
در این ارتباط هر زمان که پیگیریهای شرکت به نتیجه نهایی  برسد و یا هرگونه تغییراتی در سود هر سهم پیش بینی شده بوجود آید در اسرع وقت به اطلاع  سهامداران و سرمایه گذارن و فعالان محترم در بازار سرمایه خواهد رسید.

اسکرول به بالا