سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام (نوبت دوم) – مورخ ۳۰ دیماه ۹۹

Majma97
مجمع سیمان سبزوار

نظر به اینکه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام (نوبت اول) شرکت سیمان لار سبزوار در تاریخ ۲۲/۸/۱۳۹۹ پیرو آگهی منتشر شده در سامانه اطلاع رسانی کدال و روزنامه های دنیای اقتصاد و خراسان مورخ ۱۱/۸/۱۳۹۹ به علت به حد نصاب نرسیدن تشکیل نگردید، از کلیه سهامداران محترم و یا وکلا و نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام (نوبت دوم) این شرکت که در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۳۰/۱۰/۱۳۹۹ در محل تالار کاشفیِ مجتمع فرهنگی هنری اسرار واقع در سبزوار، خیابان شهید مطهری، میدان لاله تشکیل می گردد، حضور به هم رسانند.
شایان ذکر است با توجه به ابلاغیه ستاد محترم ملی مبارزه با کرونا و پیرو ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۸ مدیریت محترم نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، به منظور رفع مخاطرات ناشی از تجمعات عمومی، امکان مشاهده مستقیم جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام به صورت زنده از طریق پیوندهای زیر فراهم خواهد شد:
                                                                                                                                             https://instagram.com/sabzevarcement
                                                                                                                                                       http://www.sabzevarcement.com
همچنین سهامداران محترم می توانند از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۵۱۷۱۰۹۳۶ سوالات خود را حین برگزاری جلسه مطرح نمایند.
دستور جلسه:
۱٫ انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره
خواهشمند است سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنها جهت دریافت برگ حضور در جلسه در تاریخ ۲۹ دی ماه سال جاری از ساعت ۸ لغایت ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی و یا اصل وکالتنامه رسمی و گواهی نامه سهام به امور سهام شرکت واقع در سبزوار، خیابان شهید مطهری، نبش مطهری ۱۰، شرکت سیمان لار سبزوار، طبقه اول مراجعه نمایند. ضمناً رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش جهت حضور در محل شرکت و مجمع توصیه می گردد. همچنین حضور در مجمع یک ساعت قبل از شروع آن با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی و برگ حضور در جلسه الزامی است. سهامداران محترم جهت اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۴۴۰۲۲-۰۵۱ تماس حاصل نمایند.

هیات مدیره شرکت سیمان لار سبزوار(سهامی عام)

اسکرول به بالا