سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

meeting991030-5-1

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان خراسان رضوي ،شهر سبزوار به آدرس تالار کاشفي، مجتمع فرهنگي هنري اسرار، واقع در سبزوار، ميدان لاله برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

 

ج- نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
خواهشمند است سهامداران محترم و يا نمايندگان قانوني آنها جهت دريافت برگ حضور در جلسه در تاريخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ از ساعت ۱۰:۰۰ لغايت ۱۷:۰۰ با در دست داشتن مدارک شناسايي(اصل کارت ملي) و اصل وکالت نامه رسمي و يا معرفي نامه به امور سهام شرکت، واقع در سبزوار، خيابان مطهري، نبش مطهري ۱۰ ، شرکت سيمان لار سبزوار مراجعه نمايند. همچنين حضور در مجمع يک ساعت قبل از شروع آن با در دست داشتن اصل مدارک شناسايي و برگ حضور در جلسه الزامي است.

در ضمن امکان مشاهده مستقيم جلسه فوق الذکر به صورت زنده از طريق پيوند http://www.sabzevarcement.com فراهم مي باشد.سهامداران محترم جهت اطلاع بيشتر مي توانند به سايت www.codal.ir مراجعه و يا با شماره تلفن ۴۴۰۲۲- ۰۵۱ تماس حاصل نمايند

دعوت کننده از مجمع: هيات مديره شرکت سيمان لار سبزوار (سهامي عام)

اسکرول به بالا