سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

آگهي دعوت به مجمع عمومي عادی ساليانه(نوبت دوم) به روش(حضوری یا الکترونیکی)

مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان سبزوار

الف زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

با توجه به حد نصاب نرسیدن حضور دارندگان حق رأی (بیش از نصف دارندگان حق رأی) و عدم تشکیل نوبت اول مجمع عادی سالیانه اعلام شده به تاریخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰و لغو مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام(نوبت دوم)مورخه ۱۹/۱۱/۱۴۰۰ با استناد به مکاتبه ۴۹۳۰/ص/ب/۱۲۲ مورخه ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و نماینده اشخاص حقیقی یا حقوقی دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام(نوبت دوم) مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ که در روز دوشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰ صبح بصورت حضوری در محل”تالار کاشفی، مجتمع فرهنگی هنری اسرار واقع در  سبزوار- میدان لاله” یا بصورت الکترونیکی در تارنمای  https://dima.csdiran.ir  برگزار می گردد حضور بهم رسانند .

ب – دستور جلسه :

  1. استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰
  2. بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به صورتهای مالی(صورت وضعیت مالی ، حساب سود و زیان و صورت جریانهای نقدی ) سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰
  3. تعیین بازرس قانونی اصلی ، علی البدل و حسابرس مستقل و تعیین حق الزحمه ایشان برای سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱
  4. تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت در سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱
  5. سایر مواردی که در صلاحیت این مجمع باشد .

ج- نحوه حضور در مجمع(حضوری یا الکترونیکی):

حضور در مجمع، با در نظر گرفتن ابلاغیه شماره ۱۶۶۵۴۷/۱۲۱  مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۰ سازمان بورس اوراق بهادار تهران و همچنین با توجه به محدودیت های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا سهامداران به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن بلامانع می باشد. در غیر اینصورت مجاز به حضور در مجمع نمی باشند.(کلیه سهامداران محترم و کسانی که به نمایندگی از طرف سهامداران محترم وکالت یا نمایندگی دارند باید کارت واکسیناسیون و کارت ملی  و اصل وکالت نامه معتبر از دفاتر اسناد رسمی را همراه داشته باشند). مجوز حضور کلیه سهامداران محترم، بصورت حضوری یک ساعت قبل از شروع مجمع در محل برگزاری به نشانی سبزوار – میدان لاله – مجتمع فرهنگی هنری اسرار، تالار کاشفی به سهامداران محترم ارائه می گردد. سهامداران محترم می توانند برای شرکت در مجمع یاد شده بصورت الکترونیکی از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۰ به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه فرمایند و برای مشاهده برخط مجمع یاد شده بصورت الکترونیکی از تارنمای https://sabzevarcement.com اقدام نمایند. لازم به ذکر است ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام برای کلیه سهامداران محترم جهت مشارکت در مجمع و زمان  رأی گیری (حضوری یا الکترونیکی) الزامی می باشد .

د- برگزار کننده و فراهم کننده زیر ساخت الکترونیکی :

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)                     

دعوت کننده مجمع : هيات مديره شركت سيمان لار سبزوار ( سهامی عام )

اسکرول به بالا