سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

سیمان لار سبزوار یک شرکت ساختمانی تاسیس می کند

محمد حسین مجیدی، عضو هیات مدیره سیمان لار سبزوار

سیمان لار سبزوار از افزایش ظرفیت تولید، با ایجاد یک شرکت خصوصی خبر داد.
محمد حسین مجیدی، عضو هیات مدیره سیمان لار سبزوار در گفت و گویی با خبرنگار بورس۲۴ گفت: در خصوص بحث شفاف سازی که در مورد نماد سبزوار انجام شد این موضوع با توجه به اینکه در هئیت مدیره مصوب شد که یک شرکت ساختمانی با مشارکت بخش خصوصی شکل بگیرد، اتفاقی که افتاد این بود که یک زمین خیلی مناسب و مرغوب در شهرستان سبزوار انتخاب کرده ایم، کارهای مطالعاتی آن انجام شد و در نهایت مقرر شد که یک شرکت را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی ثبت کنیم و ۵۱ درصد این شرکت سیمان سبزوار باشد و ۴۹ درصد هم شرکت خصوصی دیگری که آورده آن به صورت زمین است.

وی گفت: قاعدتا ما این تامین منابع نقدینگی را با فروش سیمان انجام خواهیم داد و اتفاق خیلی مثبتی که برای این شرکت می افتد، این است که این فروش سیمان که با این شرکت جدید اتفاق می افتد، مازاد بر ظرفیت است و مازاد بر آن مقدار فروش گذشته است.

به گفته وی، این خود به خود باعث افزایش تناژ فروش خواهد شد و همچنین افزایش تناژ فروش کاهش هزینه های سر بار و قاعدتا افزایش سودآوری است.

مجیدی افزود: برآورد ما این است که در این شرکت جدید بتوانیم یک پروژه ۱۵ هزار متری را در یک زمین ۲ هزار متری اجرا کنیم که ۲ یا ۳ طبقه زیر زمین و پارکینگ است و هایپر است. به صورت مجتمع تجاری اداری مسکونی بهره برداری خواهد شد. با توجه به اینکه هنوز مطالعات در حال انجام است.

عضو هیات مدیره سیمان لار سبزوار گفت: این موضوع در حال مطالعه است و ان شاءالله اگر قرار به انجام این کار باشد به زودی کلنگ زمین آنجا هم صورت خواهد پذیرفت. با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم و برآورد های مالی مقدماتی که صورت گرفته است، برآورد مان این است که این شرکت طی ۳ سال آینده حداقل به ۵۰۰ میلیارد تومان برسد که معادل تقریبا ۵۰ درصد ارزش فعلی کل سیمان سبزوار است و امیدواریم که این اتفاقات بیفتد. شرکت جدید ۵ عضو هیئت مدیره را دارد که ۳ عضو این هیئت مدیره از سیمان سبزوار است و قاعدتا نفوذ مدیریتی که در این شرکت وجود دارد می تواند برای سیمان سبزوار و برای رسیدن به اهداف خود بسیار کمک کننده باشد.

اسکرول به بالا