سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

همایش و نمایشگاه جانبی صنعت سیمان و افق پیش رو

Poster 94

hamayesh

به دلیل گستردگی و افزایش کارخانجات سیمان در ایران، در سال‌های گذشته سمینارها و نمایشگاه‌های متعددی درباره صنعت سیمان تشکیل شده است.

این سمینارها اغلب به همت انجمن صنفی کارخانجات سیمان، دانشگاه‌ها و برخی موسسات تشکیل شده. و در هریک موضوعات خاصی مورد بحث قرار گرفته است و معمولا نمایشگاه جانبی از شرکت‌های مرتبط با صنعت سیمان در کنار آن تشکیل شده که ماشین‌آلات، تجهیزات و خدمات مورد نیاز صنعت سیمان در آن ارائه شده است.

دانشگاه حکیم سبزواری و شرکت سیمان لار سبزوار از چند سال پیش همکاری ثمربخشی را آغاز کرده‌اند و توانسته‌اند همکاری صنعت و دانشگاه را به مفهوم واقعی کلمه تا حدود زیادی محقق سازند.

با توجه به بحث‌های انجام یافته و برآوردهای نیازهای صنعت و توانائی‌های دانشگاه، این جمع‌بندی حاصل شد که در صورت برگزاری سمیناری بتوان برخی مسائل و مشکلات صنعت سیمان را، که تا بحال توجه چندانی به آن‌ها نشده است، را مورد بحث و بررسی قرار دهد تا از این طریق بتوانند نتایج تحقیقات و مطالعات خود و سایر دست‌اندکاران و پژوهشگران را به جامعه صنعت سیمان ایران ارائه دارند و از این راه گامی به سوی حل مسائل و مشکلات برداشته شود.

با توجه به چالش‌های امروزی زیست‌محیطی در کل کشور و صنعت سیمان و برخی مسائل پیش رو، نام سمینار “صنعت سیمان و افق های پیش رو ” انتخاب شد.

از پژوهشگران و دست‌اندرکاران عزیز صنعت سیمان خواهشمند است برای اطلاع از رئوس مطالب و ریز برنامه‌های سمینار و  ارائه مقالات و پژوهش‌های خود با دبیرخانه سیمنار تماس حاصل نمایند.


اطلاعات برگزاری همایش

برگزار کننده: دانشگاه حکیم سبزواری

مکان برگزاري: تهران –  مرکز همایش های رازی

امکان ارسال مقاله: بله

حوزه های تحت پوشش:   عمران، معماری

تاریخ های مهم:

تاريخ برگزاري: ۱۹ الی ۲۱ آبان ۱۳۹۴

آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:  ۳۱ شهریور ۹۴ –  تا مورخه  ۱۰ مهر ۹۴ تمدید شد.

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:  ۱۵ مهر ۹۴

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ تا ۳۰ مهر ۹۴

اطلاعات تماس:

تلفن تماس با دبيرخانه: ۴۴۰۱۲۵۲۱-۰۵۱

وب سايت همايش: cnf.hsu.ac.ir/cement

ایمیل: cement@hsu.ac.ir

محورهای همایش:

۱- انرژی – محیط زیست

۲- بازاریابی، فروش و حمل و نقل

۳- بهینه سازی و ارتقاء فن آوری های تولید

۴- سودآوری، صرفه اقتصادی

۵- کاربردهای نوین سیمان

اسکرول به بالا