سبزوار ، خیابان مطهری ، مطهری 10

صندوق پستی 419

05144022

دارای 20 خط همزمان

Iran - Sabzevar

P.O.BOX : 419

تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۷

Majma97

Majma97

مجمع عمومی عادی سالیانه ( نوبت دوم ) شرکت سیمان سبزوار صبح روز شنبه ۱۳/۱۱/۹۷ ساعت ۱۱ در محل تالار کاشفی سبزوار با حضور ۳۸/۱۳ درصد از صاحبان سهم برگزار گردید .
در این جلسه که با حضور حسابرس قانونی و بازرس مستقل شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد، موارد ذیل به تصویب مجمع رسید
۱- تصویب صورتهای مالی منتهی به ۳۱/۶/۹۷
۲- انتخاب موسسه حسابرسی دایا رهیافت به عنوان حسابرس قانونی و بازرس مستقل اصلی
۳- انتخاب موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به عنوان حسابرس قانونی و بازرس مستقل علی البدل
۴- انتخاب روزنامه های خراسان و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار
۵- تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره
از نکات مهم این نوبت از مجمع عمومی سیمان سبزوار صدور برگه های حضور سهامداران در همان صبح روز مجمع بود که بدون هیچگونه مشکلی و در نهایت آرامش و نظم انجام گردید .
با توجه به تبدیل وام ارزی به ریالی در سال مورد گزارش ، سود شناسایی شده در سال مالی منتهی به ۳۱/۶/۹۷ حدود ۲۰ میلیارد تومان می باشد ولی با توجه به زیان انباشته ناشی از عملکرد سنوات قبل در پایان سال مالی مذکور شرکت همچنان ۳۴ میلیارد تومان زیان انباشته دارد و قابلیت تقسیم سود به سهامداران محترم ندارد .
در توضیحات هیأت مدیره به سهامداران حاضر در مجمع اعلام گردید که کمیته حسابرسی داخلی تشکیل گردیده است تا به ابقای مسئولیت نظارتی هیأت مدیره بر گزارشگری مالی و مدیریت ریسک و کنترل های داخلی کمک نماید .
همچنین به طور کلی به راهکارهای هیأت مدیره جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت اشاره شد که عبارتند از برنامه ریزی در جهت دستیابی به سود عملیاتی در سال جاری ، فروش املاک تجاری مشهد و تبدیل منابع مالی راکد به مولد ، پیگیری دستیابی به تخفیف ۵ درصدی در محاسبه نرخ بهره وام ریالی ، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داریی ها .
همچنین یکی از مهمترین برنامه های شرکت استفاده از پتانسیل فروش سیمان صادراتی و کاهش مطالبات شرکت اعلام شد که با تغییراتی که در مدیریت های فروش و مالی انجام شده است و اعلام سیاستهای جدید هیأت مدیره ، این امیدواری وجود دارد که در سال مالی جاری ، تاثیرات آن بر سود آوری شدن شرکت سیمان لار سبزوار آشکار گردد.

اسکرول به بالا